H&M's Bodyspray

"H&M's BodySpray"
Detta var den första bodysprayen som jag någonsin har köpt, fick tips om den av en av mina favoritbloggare och sen såg jag den i en H&M affär.
Den kostar 29:50sek för 250ml och luktar supergott! Om jag skulle beskriva lukten så hade jag sagt att den luktar väldigt blommigt med en liten gnutta citrus. Asså måste bara säga att jag verkligen är jättedålig på att beskriva lukter så det bästa vore att få en kompis att köpa den så ni kan känna hur den luktar ;) hehe
Bra och Dåligt
+ Den luktar supergott!
+ Supersöt förfackning
+ Lättåtkomlig både på h&m's hemsida och i butik.
+ Lukten varar länge!
+ Väldigt billig
- Beroendeframkallande ;)

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Hej! jag vill bara önska dig en kanon fin och solig Onsdag! Hoppas att allt är bra?



isacsmamma.blogg.se/2012/april/utkast-april-17-2012.html

2012-04-25 @ 10:03:31
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0