Loréal Professional, Smoothing Resurfacing Primer

"Loréal Professional, Smoothing Resurfacing Primer"
Detta är en helt underbar primer. Den gör allt som den säger att den ska göra, den gör huden både len och slät och fungerar utmärkt som primer. Sminket håller verkligen hela dagen.
Jag har testat denna Primern i ungefär en vecka nu och den har fungerat utmärkt! Det enda som jag har märkt är att när jag har kommit hem från skolan och kollar mig i spegeln så har jag fått fläckar på kinderna och runt smilegroparna, torra fläckar kan man säga. Det är inte torrt men det ser torrt ut, ungefär som att pudret har dragit ihop sig och flagnat lite från huden. Men nu har jag köpt en mjukgörande daycreme som jag ska testa i en vecka och sen lägga på Primern över det och se hur resultatet blir i slutet av dagen.
-
Bilden nedan visar hur Primern ser ut inuti burken. Den har en mousse konsistens och är svagt rosafärgad. Färgen visar sig inte när man väl applicerar Primern på huden, utan ger bara huden en supermjuk och glänsande finish, vilket jag tycker är bra för man köper inte en primer för att den ska ge färg, utan för att den ska vara som en bas för puder/foundation.

Bra och Dåligt
+ Det fungerar utmärkt som primer på både läppar och anskte.
+ Den get huden en superlen och uppfräshande yta.
+ Man behöver inte använda så mycket produkt för att den ska fungera! +++++
+ Super fin liten "jar" (burk) som man gärna har med sig i nessesären.
- Den är ganska dyr. 179sek för 15ml.
Bra och Dåligt
+ Det fungerar utmärkt som primer på både läppar och anskte.
+ Den get huden en superlen och uppfräshande yta.
+ Man behöver inte använda så mycket produkt för att den ska fungera! +++++
+ Super fin liten "jar" (burk) som man gärna har med sig i nessesären.
- Den är ganska dyr. 179sek för 15ml på kicks.
Allt som allt
Jag tycker detta är en fullt fungerande Primer. Den gör allt vad den säger att den ska göra och man behöver inte använda så mycket produkt för att den ska fungera som den ska. Priset bryr jag mig inte så mycket om eftersom den håller väldigt länge. + Att burken är helt sjukt söt!
Jag vill bara påpeka att..
.. Jag använder inte foundation, utan jag använder bara puder. Har aldrig använt foundation och tror inte att jag kommer att börja göra det heller. För när jag sminkar mig vill jag inte dölja hela min vanliga ansiktston och mina fräknar, jag vill bara ge mitt ansikte en jämnare färg. Och jag tror att jag skulle känna mig väldigt hårt sminkad ifall jag började använda foundation.
Har du en annan åsikt är det bara att kommentera, jag tål kritik ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kul att du är med! jag älskar också smycken med fina budskap på =)

2012-04-24 @ 08:50:15
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0