Nya örhängen från UrochPenn

Igår var jag på "UrOchPenn" här i Falkenberg. Där hittade jag två par nya örhängen. Dessa hamnade genast i min samling.
Ett par guldaktiga örhängen från märket "montini" med hängande kors på och svarta detaljer. Var ute fter just guldiga smycket eftersom jag har en guld klocka från Michael kors som jag inte har några matchande smycken till. Detta var inte riktigt det jag var ute efter men kommer använda dessa flitigt till vardags.
De kostade 59sek på UrOchPenn.
-
Köpte även ett par stenblåa örhängen, även dom från "montini". Dessa tyckte jag om direkt och kommer nog använda dessa lika mycket som de andra.
Även dessa konstade 59sek och är ifrån UrOchPenn.
-
Köpte även en hög hårsnoddar. Har en i håret just nu och dom sitter verkligen superdåligt! Så ett tips, köp aldrig hårsnoddar från UrOchPenn.. Såhär ser de ut iallafall (knöt ihop dom två och två så dom ser ut som rosetter nu, men dom är som vanliga tofsar)
-
Bilder på mig när jag bär örhängena kommer säkert att dyka upp på min vanliga blogg, den finner ni "här" men även bland mina länkar.

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0