Önskelista: Macadamia Deep Repair Masque

Till Vänster: Macadamia masque 500ml. Till Höger: Macadamia masque 30ml.
Macadamia Deep Repair Masque är en återuppbyggande hårmask som ger torrt, skadat hår nytt liv. En kraftfull kombination av macadamiaolja och arganolja ihop med tea treeolja, kamomillolja, aloe vera och algextrakt återuppbygger och tillför håret en nyvunnen glans. Håret får nytt liv med förbättrad elasticitet och glans och en intensiv "närings-boost".
Jag personligen har ju inte torrt och skadat hår men jag har velat köpa en hårinpackning att använda ibland och denna har fått väldigt bra recensioner.
-
Jag har tänkt köpa testern på 30ml för att just testa den först. Denna kostar 35kr medan den stora fröpackningen på 500ml kostar 380kronor. Vilket är ett väldigt saftigt pris, så det gäller att veta vad man köper, det är därför jag isåfall ska testa den lite innan jag köper den stora. Resension kommer.


Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

jag önskar dig en helt underbar helg! Har du några roliga planer ?:P Kram

2012-04-27 @ 10:32:08
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej söt!



var gärna med i min frågestund på bloggen ;D



kram

2012-04-28 @ 17:26:25
URL: http://amandaliindqvist.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Önskar dig en fin Valborg, Kram!

2012-04-30 @ 10:06:23
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0