Shopping i Falkenberg för en gång skull

Hej hej kära bloggläsare, förlåt att jag inte har uppdaterat på ett bra tag nu, men planerar att börja uppdatera lite varje dag nu igen, så håll er uppdaterade :)
-
Kan börja med att berätta för er att jag fick lite lön för mitt hårt utförda arbete och då gick till stan och shoppade lite saker från önskelistan som ingen hade brytt sig om att ge mig, hehe men jag blev as glad när jag själv kom där med lite presenter till moi' (;
Här kommer det som jag köpte:-
En långärmad, supersomrig och söt spets tröja från Byoung. 299:-
-
Crocker jeans från JC 499:-
-
Kavaj från H&M 399:- REA-199:-
Altså ett riktigt fynd :D

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0