Lumene - Lingonberry - Lipstain and balm

"Lumene -Lingonberry Lipstain And Balm Nummer 13. Touch"
Detta är en kombinerad lip tint, lip penna och läppbalsam från "Lumene". Kan även användas som lip liner.
Jag har använt min av och till i ungefär 4 månader och jag verkligen älskar den. Den ger perfekt färg till mina läppar, utan att det käns kletigt. Den torkar direkt, efter ungefär 30 sekunder och den har ett återfuktande läppbalsam som fungerar riktigt bra. Den smakar även väldigt gott ifall man är som jag och "bara inte kan låta bli" att slicka på läpparna lite då och då..
Kostar 119:- på kicks.se.
Bra och Dåligt
+ Väldigt god "smak"
+ Väldigt bra pigmentering
+ 3 olika användningssätt
+ Finns i många olika nyanser (just nu, 7st).
+ Lätt åtkomlig.
- färgen går lätt bort snabbt om man äter eller dricker. Men det gör de flesta lip tint's.

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0