Mina Sminkborstar

Här kommer en lista med de sminkborstar som jag använder mest när jag sminkar mig. Bilden är tagen precis efter att jag har tvättat dom och lufttorkat dom så vissa kan se lite hårda ut, men alla är väldigt mjuka ska jag säga dig :)
vänster till höger:
Isadora "Mineral Body Kabuki Brush" 185:-
Isadora "Mineral Foundation Powder Kabuki Brush" 145:-
Bare Minerals "Maximum Coverage Concealer Brush" 250:-
Eco-Tools "Bamboo Eyeshadow Brush" 65:-
H&M -gammal ögonskuggsborste (Länk till den nyare versionen) 29,50:-
Bare Minerals "Full Flawless Face Brush" 385:-
Bare Minerals "Face Brush Flawless Coverage" 375:-
Isadora "Mineral Eye shadow Double Applicator" 110:-
Kicks "Professional Ögonbrynspensel nr. 104" 85:-
Rekomenderar varmt
Alla Bare Minerals borstar, dom har ganska saftiga priser men dom är supermjuka och har inte tappat ett enda hårstrå på hela tiden som jag har använt dom (1 år).
Även Isadoras borstar är helt underbara och inte så jättedyra. Dom kostar runt 100-200kr och är superbra!

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0