Shopping på makeupstore

Hej nu tänkte jag visa er läsare vad jag köpte när jag var på Makeupstore i fredags. Jag köpte en Blush, en eyeliner, en concealer mix och två borstar.
-
Blush in the colour: Apricot Sorbet 155sek
Denna passade helt perfekt till min hudton, den är otroligt pigmenterad så man får applicera väldigt lite för att det inte ska bli "för mycket"! Men superfin varm och sommrig färg. Rekommenderar starkt!
-
En concealer med tre olika funktioner. Ni kan läsa mer i mitt önskelista inlägg "här".
-
En svart cake-eyeliner. Säjs vara väldigt bra. Har dock inte testat den ännu eftersom jag mest har eyeliner på mig om det är festligheter på G ;)
-
En blendingbrush, man använder den för att t.ex. sudda ut starka linjer i globlinjen, för att få en mjukare sminkning.
En eyeliner borste, tänker använda denna till min cake-eyeliner.
-
Sedan köpte jag även en ögonskugga, men när jag kom hem så insåg jag att jag hade fått med mig helt fel färg hem. Den jag tänkte köpa var lite peach-rosa och glittrig men den jag fick med mig hem var en helt matt lila skugga...
Detta var färgen jag tänkte köpa, supersöt och sommrig!
Och detta är färgen som jag fick hem:
-
Men har skrivit ett mail till dom och frågat snällt ifall jag skulle kunna byta till den som jag egentligen tänkte köpa. För jag har inte pillat i ögonskuggan som jag fick hem, den är 100% ren, det enda som jag har gjort med den var att jag har öppnat den, men det finns ingen spärr på dom så man kan öppna dom redan i affären om man vill.
-
Allt som allt så är jag jättenöjd med mina inköp! Puss och hej! :)

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0