hudvårds produkter direkt från Apoteket.

I eftermiddags gick jag till stan med planen att köpa en fuktgivande ansiktskräm och fick tips om den här lilla godingen.
"Day Creme" från medstop.
Den sägs vara mjukgörande, skyddande och vårdande. En annan sak som jag tycker är väldigt bra är att den är helt oparfymerad. Den kostade  69sek för 50ml på aptoeket.
_
Har tyvärr inte fått chansen att testa den ännu men ska göra det imorgon på morgonen innan min primer och sminkning inför skoldagen. Ska testa den i ungefär en vecka och sen ska jag skriva en recension om den här på bloggen.
En annan hudvårdsprodukt som jag införskaffade var "Daily Moisturizing Body Lotion" från L300.
Det som fångade mig var den söta tuben/förpakningen. Den är knall rosa och har en väldigt attraktiv form, den är stor, lång och platt. Jag var egentligen inte ute efter en body lotion men jag var bara tvungen att köpa denna.
Den kostade 69sek för 200ml på apoteket. Om jag ska beskriva lukten så skulle jag nog säga att den luktar som vilken body lotion/kroppstvål som hellst. Inget speciellt.
Testade den lite på min hand för ungefär fem minuter sedan och jag känner hur den verkar och min hud blev supermjuk så vi får se om den gör vad den lovar.
Ska göra en recension på denna också efter några användningar.
_
Köpte även bommulspads, det var rea och mina är slut så jag köpte två för 25sek (vanligtvis 1st för 15sek) så det var ett fynd!
-
hej så länge :)

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0