Justin Biebers Parfym "Someday"

Someday The Parfume, By Justin Bieber
Har någon köpt Justin Biebers parfym? "Someday" har just kommit till "kicks". Den kostar 339kr per 30ml och 449 per 50ml. Vilket jag tycker är ganska dyrt, men dom måste tjäna bra på det eftersom Justin har många fans som köper hans doft oavsett vad den kostar..
-
Lukt
Den ska ha...
...toppnoter av: Mandariner, Päron och Röda bär
...Hjärtnoter av: Jasmine, Näckros och Kokos orchidé
...Basnoter av: Sandelträ, vanilj, mjuk mysk
Jag tycker personligen att detta låter som en supermysig doft! Ska be om en tester på den i butiken först så jag kan testa den och se ifall jag gillar och möjligtvis köper den. Isåfall kommer det att komma en rewiew på den lite längre fram. :)
-
Someday The Bodylotion, By Justin Bieber
"Someday" finns även som bodylotion. Den kostar 199kr för 200ml.
-
Jag har själv inte testat någon av dessa produkterna men om du har gjort det, kommentera gärna om vad du tyckte.
Bra och Dåligt
Parfymen:
+ Väldigt söt och tilltalande flaska
+ Doften verkar super mysterisk och god.
- Den är väldigt dyr för endast 30/50ml.
- Den kom ut i många andra länder före det att den kom ut i Sverige. Svenskarna vill väl också testa hans parfym när den fortfarande är ny och aktuell.
Body-Lotionen:
+ Fint dekorerad tub med Justins signaturfärg lila på sig.
+ Helt okej pris, kanske lite dyrt för att vara en bodylotion, men det är ju Justin's så... Som sagt, försäljarna tjänar på det.
Hej så länge och Godnatt!
kram!

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0