max factor colour elixir lipstick nr. 715,615 & 825

"Max Factor Colour Elixir Lipstick in the colours Ruby Tuesday,Star Dust Pink and Pink Brandy"
Detta är mina tre bästa läppstift någonsin! Jag har färgerna "Ruby Tuesday (nr.715)","Star Dust Pink (nr. 615)" och "Pink Brandy (nr. 825)".
-
Måste börja detta inlägg med att varna om färg-rutorna på den länkade sidan till kicks ovan. Färgen "Ping Brandy" ser inte alls ut som den färgen som dom visar på sidan. Den är mycket mer åt det korall-rosa-orangea hållet. Som på min swatch lite längre ned på denna sidan. Tycker ändån att denna är superfin och eftersom att jag köpte min in store så visste jag vilken färg det var jag köpte. ;)
-
Alla läppstiften i "Colour Elixir" serien är mjukörande läppstift och alla tre läppstiften som jag har är superpigmenterade, som ni ser på swatchen nedan. Tillsammans med min primer från Loréal så sitter dom som berget på läpparna. Dom innehåller aloevera, Shea och avocadosmör samt anioxidanter (vitt thé & vitamin E) som är bra för dina läppar och gör dom mjuka efter bara 7 dagar.
Läppstiften kostar 125sek styck men jag köpte två av mina för 115sek på "Lindex" eftersom det var rea just då.
-
-
Bra och Dåligt
+ Bra pigmenterade
+ Mjukgörande
+ Finns nästan överallt t.ex. Lindex, Kicks mm.
+ Super stylish guldig förpackning med en färgtest på toppen, så att man kan se vilken färg läppstiftet har.
+ Prisvärd
Kommer inte på något som är dåligt men en sak som kunde ha varit aningen bättre är att:
- Pigmenten kunde ha varit aningen starkare på färgen "Pink Brandy".
.Här kommer tre bilder på mig när jag bär de olika läppstiften.
Ruby Tuesday
Pink Brandy
Star Dust Pink

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Hejsan fina du :)

Jag tänkte kika in & tipsa om en mysig tävling jag har dragit igång i min blogg. Du kan vinna ett serum som gör att du får fylligare och längre ögonfransar :)Skulle bli super glad om du ville vara med :) <3 kram på dig

http://lillaelins.blogg.se/2012/april/tavling-med-fair-with-hair.html#comment

2012-04-23 @ 18:19:46
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0