Tävla och vin "Ögonfrans serum för längre fransar"

"DHC Eyelash Tonic" från fairwithhair.se
Tävla "här"
-
Beskrivning av hemsidan
"DHC Eyelash Tonic" är ett innovativt serum som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar. Produkten visar otroliga resultat efter endast 4 veckors användning, med påstrykning en gång dagligen.
Notera att...
...jag aldrig har testat denna produkt, heller aldrig hört talas om den, men den verkar ju väldigt bra och om man kollar på revews på internet så får man ju veta mera. Jag skulle väldigt gärna testa den och hoppas verkligen att jag vinner. Och om jag gör det så kommer jag att göra en resension om den och berätta för er läsare ifall den verkligen funkade, vilket jag absolut tror att den gör.
-
Tummen upp till...
..."Elin" som i sammarbete med "fairwithhair" har anordnat denna tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

lycka till :)

2012-04-23 @ 23:47:40
URL: http://lillaelins.blogg.se/
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Ja då kanske du ska vänta lite :D

2012-04-24 @ 00:01:52
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0