Isadora eyeshadow

Isadora eyeshadow in the colour "Champagne"
Detta är min allra nyaste ögonskugga och denna köpte jag faktiskt på Ica i veckan. Den finns förståss lite överallt men fastnade för färgen direkt +att det är "Isadora", som är ett av mina favorit kosmetik märken!
-
-
Den kostade 89sek för en singel ögonskugga. Tyvärr så var det inte den färgen jag var ute efter, var ute efter en ögonskugga som är lite mer mot det rosa hållet. Det fanns en tester i affären och jag swatchade den på min hand men ljuset därinne måste ha varit väldigt dåligt för det var exact den färgen som jag var ute efter men när jag kom hem och öppnade ögonskuggan så var den lite mer åt det beiga hållet.
Den är en väldigt skimmrig ögonskugga, jag använder den som bas över hela ögonlocket, kommer nog att synas i någon av mina "dagens sminkning" inlägg.
Rekommenderar denna starkt om man är ute efter en skimmrig lite smått råsatonad ögonskugga, och även ifall man är ute efter en skimmrig bas.
Bra och Dåligt
+Det är väldigt billig, endast 89sek
+Fint skimmrig
+Väldigt snygg design på förfackningen! +++++
- kunde varit aningen bättre pigmenterad, just nu är den svagt pigmenterad och väldigt skimmrig.
Swatches
-

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0