Konfirmations Outfit

Hejsan mina trogna läsare :)
Som ni kanske vet så är det konfirmations sesong, kan man säga iallafall. Alla tar konfirmationen nu och även lilla jag!
Detta är vad jag har planerat att bära på min konfirmationsdag, som är på Lördag (den 12:e)!
-
En ljus gräddrosa klänning som mamma köpt på en klädvisning när hon var ung.
-
Ett par sandaletter som jag köpte i Milano, Italien förra året som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta!
-
Sminkning
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag ska ha för sminkning, men jag kommer ha en väldigt naturlig sminkning iallafall, med lite rosa skimmrande ögonlock och mascara. Vårdar mina läppar ömt varje dag nu så att dom ska vara fina både på konfirmationskorten och på själva konfirmationsdagen!
-
Smycken
Mitt armband från Thomas Sabo. Örhängen och även ett halsband. Allt i silver men har inte bestämt riktigt ännu vilka/vilket som jag ska ha :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Larsson

Hej, Jag heter Matilda & jobbar på ThingLink. Jag såg att du hade problem att installera Thinglink. Hör av dig till mig om du behöbver hjälp!



Hälsningar

Matilda Larsson

2012-05-08 @ 22:18:22
URL: http://cruelconspiracy.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0