Gilette venus Embrace

"Gilette Venus Proskin Sensitive"
-
Detta var nog gårdagens bästa inköp. En rakhyvel från Gilette Venus serien. "Pro Skin Sensitive" heter denhär godingen ;)
En sak som jag älskade redan när jag öppnade paketet var att man fick en förvaring till den att hänga på väggen i duschen, och dessutom med plats för två extra rakblad. Så det var ju helt perfekto!
Testade den innan idag tillsammans med min "Gillette Venus Satin Care -Avocado Twist" och jag måste bara säga att jag älskar den. Krävdes endast några få drag sen var de korta stråna borta. Detta beror antagligen på att den har 5-blad istället för (som de flesta andra) bara 3-blad.
Det enda dåliga med den var att jag bara köpte en för nu har jag ju en här, men vill ju ha en hemma hos mamma också... Måste dra och köpa en till haha!
Haha nej men hittills har jag inte hittat något som är mindre bra med den. Handtaget är väldigt skönt att hålla i och ligger lätt i handen. Den har dessutom en supersöt ljus-mint-blå färg!

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0