Lumene - Lingonberry - Eyeshadow Primer

"Lumene - Eyeshadow Primer With Lingonberry"
Detta är den enda ögonskuggsprimern som jag någonsin har använt. Men kan direkt säga att jag älskar den! Har använt den i ungefär ett halvår nu och man kan inte ens se på förpackningen att det fattas produkt. Den har en svagt hudfärgad ton för att jämna ut ögonlockets färg och ögonskuggan håller heeela dagen. Har du (som jag hade) problem med att ögonskuggan samlade sig i veck under dagen? Då ska du köpa en ögonskuggsprimer direkt! Jag rekomenderar denna produkten varmt. Den kostar 109kr för 7ml på kicks.se. Detta kan låta ganska dyrt med tanke på att man inte får så mycket produkt. Men oroa dig inte, man använder så lite åt gången så denna produkten kommer säkert räcka i över ett år till för min del!
-
Jag fick just reda på att man kan använda den som läpp-primer också. Jag har aldrig använt den som det ännu men jag kan tänka mig att det skulle fungera helt utmärkt. Ska testa det imorgon och se hur länge läppstiftet håller.
Bra och Dåligt
+ Den är svagt beige färgad för en neutral bas.
+ Man kan använda den som läpp-primer.
+ Mysig liten tub för lätt användning.
+ Innehåller C-vitamin och Lingon för att göra huden lysande och som hjälper att reparera huden.
- Ganska dyr för så lite produkt.
Köpa Igen?
Som det är nu så är detta den bästa jag någinsin har provat ;) men man måste testa nya saker för att kunna jämföra.
Rekomenderar denna varmt till alla som ska köpa sin första ögonskuggs primer eller som bara vill ha en ny.

Kommentarer

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0