Önskelista: Cover All Mix Medium -Makeupstore

Detta är en sak som står topp 5 på min önskelista just nu. En concealer mix från makeupstore.
-
"funktioner"
Eftersom detta är en trippel concealer så har den också tre olika egenskaper.
Den röd/orangea neutraliserar blått som t.ex. mörka ringar under ögonen.
Den gula neutraliserar röda partier, ett tips är att applicera den gula ovanpå den röda under ögonen. Annars kan man använda denna på finnar, sår och olika rodnader.
Den beiga andvänds för att göra dom andra färgerna ljusare, denna kan även användas som bas på ögonlocket eller som highlight på t.ex brynbenet och kindbenet.

Den kostar 275 kr för 13g på kicks.se

Ska definitivt köpa denna själv eller önska mig den av någon i födelsedagspresent. Jag fyller ju trots allt år snart :)


Kommentarer
Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Hej där :)

Nu är vinnaren av ögonfrans serumet ute i min blogg, kika in & se om det var du som vann :) Om inte glöm inte spana in mina andra tävlingar :)

kram

2012-05-16 @ 14:18:57
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Någon kommentarbar tanke?

Namn:
Kom ihåg mig?

Email (den publiceras ej):

din URL/Bloggadress

Vad var det nu som du ville säga :)?

Trackback
RSS 2.0